Audrina Bloggar


Jag är verkligen på humör för ett gott skratt. Och då kommer jag på vilka otroligt dåliga raggnings repliker jag har hört i mina dagar. I en clubb så sa en kilel så här till mig " om du hade varit en dörr så hade jag slängt igen dig hela dagen" (låter bättre på eng.)"If you were a door, I would slam you all night long." Jag bara skrattade av mig den repliken. En gång så kom en kille fram till LC och frågade om hon hade bandag, LC sa nej det har jag inte helt förvirrad. Så sa han att hon skulle säga att hon har badag sen sa han att du måste fråga mig varför, efter all förvirring så sa han att " jag ville ha bandag för jag skrapade upp mitt knä när jag föll för dig"  För att sammanfatt det så gick det inte så bra för han.

Försöka ragga upp mig mitt ditt bästa eller sämsta raggnings replik. Skriv din ragningsreplik i kommentars fältet, jag drar en vinnare som vinner 100 Dollar presentkort.

Good luck everyone!! :)

xoxo Audrina
Datum: 2009-11-19 Tid: 14:24:47
Audrina Patridge. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin