Audrinas Tränings Tips

Jag har tidigare fått mejl om vad stjärnorna gör för att få/ha kvar den kropp dom har, Audrinar har nu börjat blogga om sin träning så jag översätter hennes blogg till er så ni får läsa lite av hennes tips.





Det är lätt att glömm bort sin hälsa, därför har jag nu kommit igång och ska ta hand om min hälsa på riktigt. Jag hade mitt första träningspass med min personliga tränar igår, och jag kan nästan inte ens röra mig pga träningsverken. Det är allitd lättare att känna sig mer motiverad när man tränar med någon. Detta gjorde jag och min tränare igår:

Fyra minuter uppvärming  på löpbandet.
3 x 15 situps
3 x 15 träning av biceps 11 kg
Träna även bicepsen samtidigt som jag satt på en boll blir mer utmaning då.
Sen görde jag 4 minuter till på löpbandet.

Det är inte bra att överanstränga kroppen när man precis börjat träna.

När det gäller mat så har jag minskat på alkoholen och socker. Jag är inte bra på att ändra min diet direkt för det bli svårare för mig att hålla mig vid den så jag tar lite itaget.  Jag har börjat dricka olika protein drycker och en massa vatten. Min favorit dryck är tranbär, min tränar tycker det luktar vinäger men jag känner mig mer frisk när jag dricker den. haha

/Audrina


Datum: 2009-11-14 Tid: 22:43:53
Audrina Patridge. Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är hennes bloggadress?

2009-11-15 @ 12:23:10
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin