Svar på Frågorna

är heide å spencer fortfarande tillsammans, i så fall, ska de göra slut? :P
Ja dom är fortfarande tillsammans, tror inte dom har några planer på att göra slut nu när dom är gifta också. Heidi snackar en hel del om att hon vill ta nästa steg och ha barn med Spencer. Så, så lätt blir vi inte av med Speidi inte.

Vet du ifall Stephen Colletti kommer vara med i The Hills nanting? :)
Han har inte synts till sedan han var med i The Hills sist, så jag tror inte han kommer vara med. Har inte sett något nytt av han på väldigt länge.

Jag vill ha svar på alla frågor på din bild :P seriöst. :D
varför slutade Lauren i The Hills?
Har svarat på den frågan innan men kan göra det igen, Lauren slutade i The Hills pga att hon vill ägna mer tid åt sin passion som är hennes kläd collection. Ännu en anledning är att Lauren är tillsammans med Kyle och ville inte att han skulle vara en del av The Hills. Hon menade på att det är svårt att ha ett förhållande när man är med i en reality serie och vill hålla sin relation borta från median.

Är Heidi gravid?
Nej Heidi är inte gravid, men hon vill bli. Och det är något hennes make inte alls tycker om. I kommande avsnitt får man följa med Spencer till läkaren där han vill bli steriliserad. Kika in imogron så får vi se vad som händer där. Kommer det bli några Speidi barn eller inte?

Är Audrina & Justin Bobby tillsammans igen?
Jag vet inte om dom är det men visst verkar det som om dom är det. Dom har börjat träffats igen och i trailern för nästa avsnitt får man se dom tillsammans igen. Även där får vi vänta tills imorgon och se vad som händer.

Vem är du som skriver bloggen?

Jag heter Linda och är 22 år gammal. Jag har denna bloggen för att jag är ett stort The Hills & The City fans. Vill ni veta mer om mig och hur jag ser ut m.m kika då in i min privata blogg. HÄR

När kommer Audrinas serie ut?'
Jag läste någonstans att den beräknas starta våren 2010.

Vars får du tag i all infprmation om alla?
Jag surfar runt på olika internet sidor och letar information. Tror mig amerikaner är väldigt flitiga med att lämna ut en massa info om cast medlemarna från the hills & the city.

När kommer laurens film ut?
Lauren har precis fått ett erbjudande om att LA Candy ska bli film. producenten är ingen mindre än han som gjorde Twilight filmen. Men inget datum har kommit fram än och inga inspelningar har börjat. så jag återkommer om det när jag vet mer.

Finns Laurens bok på svenska? om inte, ska den komma ut? :)
Tyvärr finns den inte på svenska än, kontakade lite företag som säljer böcker på nätet och dom visste inte heller om den skulle översättats men dom har lovat att återkomma till mig så fort det händer något nytt. Och till er som inte orkar vänta så finns LA Candy på engelska i bla.a Adlrisbris.

Hej!
När går the hills på tv? Har inte sett det på ett tag.
Säsong 5 (del1) sänds på mtv varje lördag klockan 18:10. Orkar inte du vänta så kan du alltid kolla på mtv.se eller på mtv.com. Och sen kan du kolla dom nya avnsitten av säsong 5 (del 2) på min blogg. Kika i arkiven.

Har Audrina en show? :o
Vad är det för något/vad handlar den om?
Audrina show har inte kommit ut än men jag kan tänka mig att det kommer handla om henne och hennes närmaste vänner. Som The Hills fast the Audrina show.

Hur ser laurens kille ut?.
http://static.thehollywoodgossip.com/images/gallery/lauren-conrad-kyle-howard.jpg
Här har ni Laurens kille Kyle. Känner ni igen han?

Vem är kristens kille nu?
http://1.bp.blogspot.com/_GgQtqLiRv-8/StHuPhAXpPI/AAAAAAAAMVc/2Qt_ZizCiKI/s400/phil6.jpg
Här har ni en bild på Kristin och hennes "pojkvän" Sonny. Så ryktas det iallafall. Hittar tyvärr inte någon bättre bild på Sonny.

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/1047039/hillsandcity?claim=haqyc3tuqfb">Följ min blogg med bloglovin</a>
Datum: 2009-11-10 Tid: 18:00:42
Frågor & Svar Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är Audrina med två ggr i headern?

2009-11-10 @ 19:29:05
Postat av: CandyBag

Hej! Kul att du hittade till vår sida :)

När vi skulle kolla de nya avsnitten så fungerade bara det första avsnittet (nr 2 hängde sig) så nu kommer vi nog spara oss tills alla avsnitt i del 2 finns på mtv.com så kan man ha Hills-maraton en halv natt :)

Din blogg verkar jättebra, kommer följa den :)

//CandyBag.

2009-11-10 @ 22:36:19
URL: http://candybagshop.com
Postat av: Daja

tack för svaren =)

2009-11-13 @ 16:10:04
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin