Intrevju med Stephanie Pratt


Med bara några avsnitt kvar av säsong 5 del 2 så bestämde sig J-14 för att göra en intervju med Stephanie Pratt. Dom intervjuade henne på telefon (när hon var hundvakt för hennes föräldrars hund) hon berättade bla om The Hills utan Lauren vad hon egentligen tycker om Kristin och hennes beroende av Edward (twilight)

J-14: Har det varit konstigt att inte ha Lauren med i The Hills mer?

Stephanie Pratt: Det har varit riktigt tråkigt Audrina, Lo oh jag har verkligen saknat henne. Vi snackar alltid om det när vi åker till Malibu Beach för att festa. Vi alla har varit riktigt goda vänner med henne. Lo's BFF är inte med mer så det är verkligen jätte tråligt. Men vi brukar umgås ibland vi har varandra på BBM.

J-14: Har du vant dig vid att han Kristin mycket runtom kring?

Stephanie:Jag har sätt två olika sidor av henne. Det är verkligen jätte svårt att llita på någon man inte känner bra. Jag är  en väldigt känslig person, även om jag ser okända människor ledsna så blir jag arg. Jag försöker lära mig att inte  ta åt mig av allt som händer, alla har försökt ge Kristin en chans och vi har alla verkligen roligt tillsammans när vi hänger ute i Malibu. Man försöker skaffa sig nya vänner samtidigt som man behåller dom gamla. Men i showen så måste man göra ett val av vilka man vill vara med så det är mycket spänningar mellan alla.

J-14: Är det konstigt att se Krisitn & Brody filma avnsitt tillsammans igen?

Stephanie: Nej egentligen inte. Jag har kännt Brody väldigt länge, han och min bror var bästa vänner när han och kristin började dejta varandra för 5 år sen -  Det var verkligen länge sen. Dom ser ut och vara bara vänner, men hon var den första tjej som Brody verkligen var seriöst tillsammans med. Jag och Brody klickar inte så bra, så jag försöker hålla mig långt borta ifrån han. Jag stog på Audrina's sida när det kom till den händelsen i Hawaii ( Brody var otrogen med Audrina mot Jayde)

J-14: ´Hur kännder du när du vet att vissa saker i ditt liv inte alls visas i The Hills?

Stephanie: Det ända som stör mig är att ingen någonsin har fått se i showen den andra sidan av min bror. The only thing that bothers me is that no ones ever seen the other side of [my brother] Spencer. But no, we've never, ever seen a script! It's always fun to watch other reality shows and be like, 'I don't believe that's how any of them are,' but for us pretty much everything is what it is, just edited down.

J-14: Are you Team Jacob or Team Edward?

Stephanie: Edward! I was reading Twilight shouting out loud, 'I hate you Jacob!' I was so mad at him! On my BBM, my status would be, 'Jacob leave her alone!'

J-14: Do you have a celeb crush?

Stephanie: Ryan Gosling!
Datum: 2009-11-25 Tid: 09:19:29
Stephanie Pratt Permalink


Kommentarer
Postat av: dilan

hone så söt:D

2009-11-27 @ 11:44:33
URL: http://aboutdilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin