Olivia Palermo Bitch Eller Ängel!?

olivia fan

Olivia och hennes "chef" Joe Zee var värdare för Ports 1961 förhansvisning av deras vårcolletion på Bloomindales i NYC. Olivia var lika stilig som vanligt (lägger upp fler bilder när dom kommer ut)

Men nu till rubriken, är Olivia den Bitch hon ser ut och vara i The City eller är hon en snäll person och inte bitchig alls. På den andra bilden så är det Olivia och ett fan av henne. Denna tjejen berättade detta om mötet med Olivia på Bloomingdales-

"När hon inte var omringad av människor i modeindustrin så tog jag chansen att gå och presentera mig för Olivia. Jag berättade för henne att hon är min största förebild. Olivia tackade verkligen för komplimangen och sa att hon älskar min outfit. Jag nästan dog på plats. Att få en sån komplimang av Olivia är verkligen stort!"

VAd tror ni, är hon lika bitchig som i serien eller är hon snäll igentligen??

Datum: 2009-11-13 Tid: 17:43:59
Oliva Palermo Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanna

She's totally a bitch! No, just kidding. But I wouldn't exactly call her an angel though.

2009-11-13 @ 18:05:59
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin