Stephanie; Jag har aldrig varit lyckligare


Några dagar innan avsnittet där Heidi och Stephanie konfronterar Holly om hennes alkohol problem,stoppas Stephanie av polisen och blir tagen för rattfylla. Stephanie satt i häktet och kom ut efter hon betalat borgen. Men det verkar som om Stephanie mår bättre nu än innan, Hon säger att hon är tacksam för att det hände för att hon verkligen lärt sig av sina misstag.

" Det var det värsta som hänt mig men samtidigt så var det en välsingnelse. Jag har lärt mig att inte bryta ihop för det är det som händer med mig när något dåligt händer i mitt liv. Jag lärde mig att allt handlar om att frestelser i livet, och att detta var ett test. "

" Detta är första gången som jag inte ställt till med mer problem efter att det hänt mig dåliga saker .jJag bröt inte ihop och sa inte att jag hatar mitt liv och jag vill bara dö. För första gången under mina 23 år så tog jag den andra vägen."


Och visst verkar det som om Stephanie vill ändra på sig och vill göra sitt liv till något bättre:
" För 2 veckor sedan så hittade jag en företag som vill hjälpa mig att skapa min egna väskcollection, jag har drömt om detta sen jag gick i 7:an."
Hon berätttar även att efter rattfyllan så :
"Jag har kommit mycket närmare mina föräldrar och jag har aldrig varit lyckligare i mitt liv. Jag har haft många problem i mitt liv som jag inte släppt utan hela tiden ältat på, och nu för första gången så gör allt annerlunda och gör det jag vill göra."

Datum: 2009-11-12 Tid: 23:59:26
Stephanie Pratt Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

Sv: Tack så jätte mycket!:)

2009-11-13 @ 00:21:05
URL: http://juliaswalander.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Vad menar du ? =O

Du skrev nog fel någon gång, så jag fick inte ihop det. ;P



MvH Eriiza

2009-11-13 @ 08:56:12
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Emeliié

Ja faan:P haha äää dyy osyllld ? :P HAHAHAHA

2009-11-13 @ 11:15:49
URL: http://Http://EmeliieRuukeel.blogg.se
Postat av: olatidman

usch, jag har aldrig gillat henne

2009-11-13 @ 13:27:48
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: CAMIE

SV: Ja det tror jag med :(



Men gud det ser inte ut som Stephanie på bilden, eller man ser ju att det är hon men hon är inte sig lik riktigt ;P

2009-11-13 @ 14:10:16
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: ida

sv: jag valde själv för visste inte riktigt vad jag ville göra. men är ändå litei ntresserad av det skulle vela läsa till typ talpedagog elr nå sånt där :)

och vi har inte så många linjer här så hade inte så mkt att välja på -.-

2009-11-13 @ 14:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin