Svar på Kommentar:

mickan om Audrina & Corey:

Tack så mycket... allt känns bra..
Nu kan jag passa på att fråga någon som vet, när börjar andra sesongen av the city? Längtar..

Hej Mickan!
Jag kunde tyvärr inte komma in på din blogg.
Men jag svarar här till dig.
The City & The Hills har preimär den 29 September i USA
så dom första avsnitten lägger jag upp på bloggen så fort dom blir tillgänliga på nätet.
Jag längatar också =)
Drama Drama Drama

Datum: 2009-09-08 Tid: 14:04:34
Frågor & Svar Permalink


Kommentarer
Postat av: joanna

Svar på frågorna du ställde mig på min blogg.

1. Ja, jag har hört om serierna innan.

2. Jag förstår inte riktigt vad de handlar om så jag har inte lagt ner så mycket intresse i dem.

3. Nej, har försökt titta lite på dem då och då men förstår inget... :p



joannaf.blogg.se

2009-09-24 @ 09:24:26
URL: http://joannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin