Vad händer med The Hills?!



Som vi nu vet så är detta den sista säsongen av The Hills Någonsin. Men mina kära The Hills fan's jag har så jätte goda nyheter till er. Man har hela tiden trott att den kommer vara 12 avsnitt av The Hills denna säsongen men då ska jag berätta för er att även fast det är den sista säsongen så är jag glad att berätta för er att det kommer vara 24 Avsnitt denna säsongen. =)

En nyhet till är att många älskar att hata Spencer i The Hills, men där måste jag göra er besvikna då det är så här att vi inte kommer få se så mycket av Spencer alls nu, detta sa Kristin om nyheten om att Spencer har slutat i The Hills : It got really bad with him. He's done; he's completely done."

Vi kommer få se han i början av säsongen men inte så mer efter det.

Datum: 2010-04-24 Tid: 19:23:34
The Hills Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin