8 snabba med Lauren Conrad


1. Vad är det första du tänker på när du vaknat?
"Vad jag ska äta till frukost."
2.Planerar du vad du ska ha på dig kvällen innan eller samma dag?
"Samma dag, sista minuten val."
3. Klocka eller ingen Klocka?
"Ingen klocka BlackBerryn har klocka och den har jag alltid med mig."
4. Samma parfym varje dag eller olika för olika tillfällen?
"Olika beroende på tillfälle. Jag har 15 parfymer i mitt badrum så jag har ofta beslutångest.."
5. Fukost, Lunch eller Middag vilken föredrar du mest?
"Jag älskar frukost, det kan hända att jag äter frukost till middag."
6. Gym eller aktiviter utomhus?
"Utomhus jag älskar vandring och Tennis."
7. Favvo tradition?
"Julafton. (Cliché)"
8. Vem snackar du med sist innan du lägger dig?
"Med den personen jag ser sist..."

Datum: 2010-01-02 Tid: 12:35:51
Lauren Conrad Permalink


Kommentarer
Postat av: Tove

:) tja!

Allt bra med dig?

2010-01-02 @ 15:38:34
URL: http://prinsessantove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin