Bilder från förr!!

                                 

                                                                                                                                                                              

     Hittade dessa bilderna på Lauren, Lo & Kristin från deras High School tid. Tänkte det skulle vara roligt för er att se dessa bilderna. Jag har hittat dessa bilderna själva så vill ni ha dom i eran blogg vill jag att ni jätte gärna länkar till mig ( det tar tid att hitta sånt här =)        

Datum: 2010-01-28 Tid: 12:43:11
The Hills Permalink


Kommentarer
Postat av: Sophie

Tänkte att eftersom att du är så himla insatt i The Hills och så, vet du hur Heidi och Lauren träffades?

Jag har kollat på Laguna beach men inte sett något från Heidi där :S

2010-01-28 @ 13:30:37
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin