Dagens Läsare!


Hejhej!
 
Mitt namn är Emma och jag är 18 år.
I love your blogg. Jag kollar in varje dag, har följt Lauren, Lo, Kristen ända sen Lauguna beach! Jag gillar verkligen the hills, så det är kul att kunna läsa lite skvaller om dem, speciellt Lauren som inte är med längre. Det är kul att allt är samlat på ett ställe och att man alltid får veta något nytt om dem - tack vare din blogg, plus att faktan är färsk :) Keep up the good work!
 
Jag tycker jättemycket om Laurens kläddstil och hon är min insperation :)
Jag har en blogg tillsammans med min kompis, där skriver vi om musik, filmer, tv - vi tipsar folk om till exempel låtar. Vi skriver helt enkelt om det som faller oss in :)
 
Vår blogg heter alltsomduvillveta.blogg.se
 
Kram emma

Vill du också synas Gör som Emma och skicka in allt till min mejl [email protected]

Datum: 2010-01-15 Tid: 21:19:42
Övrigt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin