Paris födelsedags firande


 I bland kan det inte vara lätt att vara Paris & Doug,  Paris fyllde nämligen år för några dagar sen och så passade paret på att fest gärnet. Här räcker det inte att fira sin födelsedag en dag utan helst flera kvällar i olika städer. Men så är det väl, ibland tror man ju att dom lever överallt eftersom dom konstant är ute och reser.
Första festen började i LA, där dom var på Dan Tana och firade.

Efter det så var det Las Vegas som gällde.Partyt var på Tao Nightclubat i Venetian Hotel& casnio.
Snacka om big slam, why not hade jag kunnat så hade jag med gjort det.

Föresten Paris fyllde hela 29 år. Grattis


Jag måste verkligen skriva här att jag gjort ett stort misstag, måste erkännas och ska inte göras om. Det var jag som skrev fel självklart var det inte Doug som fyllde år utan det var Paris, men det betyder inte att jag ljuger som en av er kära läsare menade att jag gjorde. Så GRATTIS till Paris! Paris fyller år den 17 Feb.
Datum: 2010-03-01 Tid: 11:32:18
Doug & Paris Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin