Tävling Nr 7 smycken4u.se

GLÖM EJ

Nu var det ett tag sen jag hade en tävling i bloggen, så nu kör vi igång en ny. Denna gången är det i samarbete med Smycken4u.se.

Vad ska du göra för att vara med och tävla?

Länka till min blogg och smycken4u.se ( Skriv SMYCKEN ONLINE ) i din blogg när du gjort det skriver du en kommentar till mig med länken till din blogg.

FÄRDIG!

Lycka till Tävlingen Avslutas den 1 December

 

EDIT Måste Tyvärr förlänga tiden då jag själv har missuppfattat tävlingsregelerna. Till er som har tävlat redan glöm ej att länka till Smycken4u.se med ordet Smycken Online.

Tävlingen Avslutas den 10 December

Datum: 2009-12-06 Tid: 20:06:45
Tävlingar Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling i bloggen - bästa kommentaren vinner valfri produkt från rockbutiken Inferno! (www.studioinferno.se)



Lycka till



Läs mer här: http://www.lindapauline.se/2009/december/tavling-i-samarbete-med-inferno.html

2009-12-07 @ 16:56:56
Postat av: teiima

hej jag är med i tävlingen, www.teiimas.blogg.se

2009-12-07 @ 18:37:21
URL: http://teiimas.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej ! jag vill gärna vara med i tävlingen.

Det verkar kul och jag hoppas på att jag vinner , för jag vill så gärna ha lite mer smycken. :)

Länken till min blogg : www.emmaomeradzic.blogg.se

2009-12-08 @ 19:09:34
URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin