Audrina Bloggar:



Äntligen så regnar det här i Carlifornia. Med alla fester, dekoration, shopping och nu vädret så har jag börjat förbereda mig för julen. Jag försöker hålla mig varm och ha det mysigt runt omkring mig. Och om jag har tid idag så vill jag verkligen sätta mig och läsa en bok., och det är där jag behöver eran hjälp. En av mina favorit böcker är serien Twilight som skrivits av Stephanie Meyer, men dem har jag läst ut för länge sen. och har även sett filmerna. Så till min fråga, vad tycker ni om att läsa och vad läser ni nu som är bra ?

Stay warm and safe!
xoxo Audrina

 

 

Datum: 2009-12-09 Tid: 13:41:58
Audrina Patridge. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin