Audrina har fullt upp!

 

Audrina Patridge var klädd i hel svart i LA den 19/12 då hon befann sig på klubben Tinseltown.Även denna kväll har hon kameror med sig, så vi får kanske se denna kväll på någon av avsnitten. Lägg märke till hennes mörkare hårfärg,hot or not?
Mycket filmande för Audrina nu, här har ni lite mer bilder på henne och hennes inspelningar.



















Detta är bilder från 16/12 då spelade Audrina in avsnitt för hennes egna show.

Audrina har ju varit med i filmen The Sorority Row, någon som sätt den? Har ni inte gjort det så kommer
The Sorority Row släppas på DVD den 23 Februari.

Datum: 2009-12-21 Tid: 13:07:54
Audrina Patridge. Permalink


Kommentarer
Postat av: Missbill

hej! gud vilken underbar blogg jag älskar både the hills och the city :D mina absoluta favvos denna ska jag fortsätta följa kika gärna in på min blogg om du gillat stylig/modellande/ och smink tips kram

2009-12-23 @ 16:41:11
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin