Daglig Info om Audrina

Audrina skrev ett blogginlägg om en organistation hon stödjer.



Goda nyheter. Starlight Children's Foundation i sammarbete med Forever 21 kommer lansera en ny collection T-shirts tillsammans där 100% av intäkterna kommer gå till välgörenhet där man ska hjälpa sjuka barn och deras föräldrar med smärtan, rädsla och hjälpa dom på vägen vara stöd. Jag har designat en av T-shirtsen och även andra kändisar Paris Hilton, Nicky Hilton och Kathy Hilton, Colbie Caillat, Demi Lovato alla har vi designat en T shirt.

För mig är entertaninment, skratt, lycka och hopp den bästa presenten man kan få. Starlight är en jätte bra organisation som hjälper familjer igenom deras svåra väg dom måste gå. Jag verkligen älskar barn och får jag en chans till att hjälpa dom så kommer jag ta den. Jag tycker det är viktigt för oss vuxna att finnas där för barnen och vara deras förebilder.

Collectionen kommer ut på Måndag oline på forever 21 och även i utvalda butiker för endast 12.80 dollar. Orginalen finns på Starlight's ebay store.

För att läsa mer om Starlight och bidra med din hjälp gå in på www.starlight.org

xoxo Audrina

 Hey everyone!

Hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag haft. I helgen var jag på KROQ's Almost Acoustic Christmas och Seth MacFarlane's Family Guy dvd, Something Something Something Dark Side launch party! Jag hade verkligen jätte roligt och det va riktigt spännande.

Med tanke på att det var verkligen fullspäckat på hade jag bra platser och såg allt. Men tyvärr fick jag ej bra bilder. Sorry! Dessa banden var jag kollade på:

Dag 1 : 30 Seconds To Mars and Sublime Dag 2: Muse, Metric, and The Bravery. Har någon av er varit där vad tyckte ni var bäst om ni inte var där tycker jag ni borde gå dit nästa gång.
xoxo Audrina




Audrina var ute med några vänner på Katsuya i Hollywood den 11 December.








Audrina lämnar Look LA room efter lite shopping den 10 December

Datum: 2009-12-15 Tid: 00:27:12
Audrina Patridge. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin