Följ med på en vanlig dag med Audrina


Hej allihopa! Jag är med i denna månadens bilaga av Los Angelse Confidential Magazine där man får följa mig  en hel vanlig dag. Så här har ni hur en dag ser ut för mig!

7:00
Alarmbet ringer, jag trycker på snooze minst 2 gånger.

7:20
Alarmet ringer igen, denna gången stiger jag upp ur min säng.  Jag sätter på musik med mitt favorit band Devil Doll det får mig att komma igång och jag går vidare till köket för att göra en kopp blåbär/vanilj te gör äggröra och  göra lite toast. Efter det så har jag några minuter över innan jag börjar min jobb dag så jag svarar på lite mejl och sms..

8:00
Jag lägger märke till att min lya behöver städas lite innan MTV crew kommer hem till mig, vilska nämligen filma hemma hos mig i köket och i vardagsrumet. Så jag diskar lite och fluffar upp mina kuddar och gömmer allt som inte ska ligga framme i garderoben. (shh berätta inte det för någon) Sen påminner jag mig själv om att jag måste inhandla lite blommor, snacks och en flaska vin.

8:30
Jag håller ett möte med killarna som sköter min hemsida på telefon. Jag uppdaterar dom om mina framtida projekt och diskuterar nästa steg inom music sektionen. Noterar för mig själv att inte glömma skicka nya bilder till dom. Efter samtalet så svarar jag på lite mejl som mina fans har skickat in som handlar om Kärlek, utseende och hälsa. Jag får en heldel frågor som handlar om min träning. ( påtal om det så hatar jag gym men älskar att vara aktiv utomhus)

9:00
Nu är det dacks att fixa mig. Det kommer bli en lång dag så jag tar på mig en bekväm outfit. Jag tar på mig mina favorit jeanse (slitna) en vit mjuk bomulls topp från Kain Label min svarta läderjacka och ett par stövlar. Jag kan inte leva utan mina svarta Lavin. Jag smetar på lite foundation maskara och läppglans och sen drar jag ut. i

10:00
Jag har en timme lektion med min underbara lärare som lärar mig allt om skådespelerii Chad McCord. Hans energi är otrolig, han får mig att trivas samtidigt som han utmanar mig.I

11:45
Drar iväg till en audtion. Min agent och manager skickade ett manus till mig från en romantic komedi som var riktigt rolig. Chad hjälpte mig med övningarna innan så nu håller jag  tummarna.

13:00
Jag har bokat in en tid med min stylist Joey Tierney, är här för att jag ska prova en klänning som jag ska ha på mig på en fest. Som vanligt så hittart Joey den perfekta klänning men nu måste jag hitta mig tid till att besöka Sherman Oaks för att göra lite ändringar på den.

13:30
Jar är riktigt hungrig och är bara runt hörnet av Fred Segal så det är en perfekt tid för lunch. Jag besällder in Kalkon Panini och en lemonad. Självklart så måste jag gå runt i butiken innan jag går men jag är en bra tjej idag..

14:30
Jag springer in i Whole Foods Market och köper med mig blommor. Rosor i blandade fräger ( min favorit) och inhandlar även lite snackas för att sen hinna att köra tillbaka hem innan Mtv The Hills crewn kommer hem till mg. Jag, Lo och Stephanie ska spela in lite delar till gårdagens avsnitt. (recap)R

För att läsa om resten av min dag köp tidningen eller kika in på webbsidan. LA Confidentrial mag är en ritkigt bra tidning kolla in den. website!

xoxo Audrina
Datum: 2009-12-09 Tid: 23:41:14
Audrina Patridge. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin