I Am Coming Back

Jag har tidigare berättat för er att Audrina kommer att medverka i nästa säsong av The Hills, men har ni ett blogg inlägg Audrina själv har gjort för att bekräfta detta där hon även svarar på lite frågor.

jag vet att det verkade som om jag inte skulle komma tillbaka till säsong 6 av The Hills.... Men det ska jag. Mest för att alla andra från säsongen också kommer komma tillbaka... Det blir jag, Spener och Heidi och JA Kristin och Justin kommer också komma tillbaka för säsong 6. Inspelningen startatr i början på nästa år. Allting går verkligen fort. Det känns som om vi nyss filmade sista avsnittet av säsong 5 del 2.

Men vad händer med min egna show som Mark Burnett ska producera? Den kommer också komma ut. Japp det är sant jag ska vara med i boda serierna. Och inspelningen för min show startar nästa vecka. För jul sen inspelning Ny år och inspelning och en massa mer inspelning. Det kommer vara galet men jag är på G.

Så häng med till nästa säsong av The Hills och till min säsongstart på min show. Jag håller er upptaderade.


xoxo Audrina
Datum: 2009-12-10 Tid: 00:06:59
Audrina Patridge. Permalink


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoppas att The Audrina Show blir lyckad, och fokuserar lite mer på karriären än vad The Hills gör :)

2009-12-10 @ 06:31:17
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

***



Jaa, verkligen! Superbra blogg!

2009-12-10 @ 20:07:24
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin