J14 med Roxy


Nu är Roxy's första säsong i The City över, lägger nu ut en liten intervju med henne!
J-14: Är du glad över att va med i The City och inte i The Hills?
Roxy Olin:JA, jag känner alla i The Hills och dom har verkligen en bra show, men det hade varit svårt för mig att vara med där. Vad jag älskar med att bo i NY är att jag får jobba för Kelly och med mode. Jag älsakr verkligen New York City.
J-14: Hur är Whitney bakom kameran?
Roxy:Whitney är en liten knasboll. Hon är verkligen jätte rolig. Hon är verkligen en spontan människa och det visas inte så mycket av det i showen. Hon festar mer än vad jag gör och det visar dom inte heller hon är verkligen en rolig och spontan tjej.
J-14: Vilket är det bästa stället i NYC?
Roxy: Isbanan i Rockfeller Center.
J-14: Är du spänd för biopremiären av New Moon?
Roxy: jag är rätt så glad, jag kommer inte gå och kolla på den direkt väntar tills allt lugnat sig lite. Jag kommer gå för att kolla på Edward, jag är lite konstig jag.
J-14: Har du något rykte som du verkligen skulle vilja klargöra?
Roxy: JA, jag dejtar INTE Justin Bobby.
Datum: 2009-12-04 Tid: 22:09:55
Roxy Olin Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin