Kelly Cutrone


PR-drottningen Kelly Cutrone, som har visat sig i Laguna Beach, The hills och medverkar just nu i Whitney Port's the city. Denna drottning får nu sin egna serie.

Cutrone kommer att hoppa från MTV till Bravo för henne visa Kell på jorden. Kelly säger att namnet inspirerades av en ex-pojkvän.

"Den sista killen som gjorde slut med mig var," Om du får din egen TV-show ska du kalla det Kell på jorden eftersom det var vad det var som att bo med dig ", sade hon i en video omdöme om Bravo.tv. "I was like, 'jag verkligen vill gråta, men jag måste springa upp för trappan och varumärke namnet så jag kan få min egen show på Bravo'."

Och det gjorde hon. Kell på jorden kommer att slå luften på 1 februari kl 10
Datum: 2009-12-01 Tid: 11:06:14
The City Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

har hon varit med i Laguna Beach? när då? :)

2009-12-01 @ 17:34:13
URL: http://fridalovisaa.blogg.se/
Postat av: Justine

Ush jag tycker inte om henne... hon har för mycket stör ego...

2009-12-01 @ 19:18:36
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin