Lite Whitney Port

MTV Shows
Roxy & Whitney kommer verkligen överens, eller?

Här har ni en intervju med Whitney som jag (Linda) Har översatt för bara er =)


I Kvällens avsnitt så får du möjligheten att visa upp din egna klädcollection på Bergdorf Goodman, Hur gick det?
Det var verkligen skrämmande för mig för det är inte många desginers som får visa upp sin första collection på Bergdorf. Jag var verkligen jätte nervös och var inte säker på om collectionen ens var färdig för visning. Hade inte för höga förväntningar.Dom gav mig bode dålig och bra kritik, dom tycker att min LA stil lyste genom för mycket i kläderna och det tyckte dom inte om. Men den svåra biten var att visst lärde jag mig mycket av det erfarenheten men jag fick mycket mer kritik än andra för att mina kläder var med på The City.
När jag snackade med Kelly Cutrone så berättade hon för att sa till dig att förbereda dig för mer kritik än vanligt, alltså hade hon rätt?
Ja, verkligen. Jag visade min collection på Bryant Park, som inte är med i denna säsongen. Men jag visste att jag var tvungen att överbevisa för alla att jag är en duktig designer. Det finns många känndisar och reality stjärnor som har klädcollectioner som inte alls har någon erfarenhet av design alls. Så jag verkligen tvungen att bevisa att jag kan detta. jag tror inte någon hade förvätnat sig att jag skulle göra detta helhjärtat. Men jag har gjort mitt och alla har sina egna åsikter..
Jag vet att du och Kelly är bra vänner nu, men måste fråga är du inte lite rädd för henne ?

Ju mer jag lärt känna Kelly ju mindre skrämmande är hon. Hon sätter alltid mig på plats, och ibland kan jag bli överraskad på vissa saker hon säger till mig. Men hon är verkligen jätte smart och erfaren i denna industrin och vet vad hon gör. Jag litar på henne så så så mycket. Jag behöver någon med en sån personlighet eftersom jag är så lugn och bara följer med i stormen. Hon tänder fyr på mig och skickar iväg mig på rätt väg. Hon är som en mamma hon har tagigt hand om mig och vill alltid mitt bästa. Hon utnytjar inte mig hon bryr sig.
I förra veckan fick vi följa med i showen när du hade "lookbook" photoshoot. Roxy förstörde nästan all för dig, hur kommer det sig att hon får så många chanser av dig?
Jag litar väldigt mycket på Roxy. Ibland kan hon verka väldig lost och inte bry sig alls, men jag litar på henne och hon känner mig och vet hur jag är. hon jobbar väldigt hårt och försöker verkligen tillfreställa det jag ber om. Jag ville ge Roxy chansen att skaffa sig en erfarenhet och det får hon om hon har lite ansvar. jag vet inte hur mycket ansvar Kelly vill ge henne men jag vill gudia henne så som andra har gjort för mig
I vilken stud började saker gå överstyr?

Jag kan luta mig tillbaka och låta andra hjälpa mig. Jag litar verkligen på Kelly och låter henne ta ansvar och vara chef. Jag tror att Roxy gick över gränsen lite och började dela med sig av sina tankar på fel sätt. Det var då jag kände att allt började tappa kontroll. När Kelly och Roxy bröjade bråka. När det kommer till allt så är det faktist min collection och det är jag som bestämmer och vill själv välja hur allt ska vara. jag tycker inte om att vara mellan personen när det igentligen är jag som ska vara chef. Ibland kan det komma saker ivägen när det är mycket saker som ska vara gjorda.
Jag njöt av att kolla på dig och se hur du utvecklade din collection, men var du någon gång pressade av MTV att vara färdig en viss dag för att dom skulle filma allting?
.Ja självklart. Jag har hållt på med min collection längre än vad filmningen har pågått- Jag försökte bli färdig så vi skulle hinna filma allt. Även om jag ville bli färdig så vlle jag även att det skulle bli rätt, visst ville jag att vi skulle hinna att vi skulle filma allt men jag stressade inte för jag ville att allt skulle bli perfekt. Jag visste att så fort showen är slut så kommer jag bara ha collectionen att leva på så ja lite stressade jag samtidigt som allt skulle vara perfekt. Ville verkligen visa alla vad det är jag jobbat så hårt med och jag lyckades.
När du var med i The Hills så var du inte med så mycket pg.a jobb är det samma sak i The City?
Lite, jag bestämmde mig för att ta en dag i taget. Jag visste att om jag bestämde mig för att göra "The City" så skulle dom begära mer tid av mig, och att om showen skulle lyckas så skulle jag ha showen ett tag framåt. Det som hände med mig var att jag kom ut från min säkra zon, jag träffade Jay under tiden jag spelade in The Hills och allting verkade så bra. Ett plus var ju att Jay också bestämde sig för att vara med i showen så jag gav helt enkelt mycket mer tid av mig till showen, mer än i The Hills.
OK, eftersom du tog upp Jay så ville jag fråga dig en sak. Jag har vänner i NYC som säger till mig att du och Jay fortfarande träffas, stämmer det?
[Skratt] Nej jag dejtar inte Jay längre. Jag snackar med han någon gång i veckan, vi har en väldigt bra vänskap. Jag är den typen av person som fortfarande är väldigt bra vän med alla mina ex. Vi hade en jobbig avslut mellan oss men vi är fortfarande vänner.


Vi fortsätter snacka om killar. Jag fick känslan av att du klickade mer med Harry än Freddy, så varför gjorde du och Freddy slut?
Det som hände var att Harry var för ung för mig. Jag vet fortfarande inte idag hur gammaI han igentligen är. Jag tror vi fick höra 5 olika åldrar av han, Freddy och hans pappa. Så jag har ingen aning om hans ålder, men jag är säker på att han fortarande går på collage, och det för mig är en röd flagga. Min erfarenhet säger att killar mognar senare än tjejer och att sen dejta en kille som är 3-4 år yngre än mig hade inte varit rätt för mig. Harry träffade jag först men sen vad som hände efter det vet jag inte, han bestämde sig för att presentera mig för sin bror, han kanske kom på att det var bättre att Freddy fick mig, jag vet inte.
Det är självklart att fast än att du och Oliva träffar varandra mycket så är ni inte "Bff's" Vad tycker du om henne?
Jag och Olivia är väldigt olika. jag vet att vi har haft våra tjafs som oftast varit väldigt onödiga.Hon har väldigt svårt av att rätta till olika situationer och jag vet varför också. Det är något Olivia saknar i sitt liv som gör att hon reagerar som hon gör eller är som hon är.  Jag tycker inte synd om henne det kan jag inte säga, jag tycker hon har ett underbart liv och är en glad människa.Det är något med henne som jag jag inte kan klandra henne för och det är något som pågår i hennes liv som gör att hon är som hon är.Det är verkligen svårt att förklara vad det är.Man måste känna Oliva mer för att kunna förstå vad det är som gör att hon är så.I
Nu har du dina egna klädcollection du är med i The City, vad har du på gång nu?
Det var en bra fråga. Jag vill bara fortstätta jobba på min design. Det är verkligen något jag vill jag älskar det och det är det jag vill göra i slutet  av dagen. jag kommer göra det varesig The City fortsätter eller inte. Efter det vet jag inte vad jag ska göra, det känns som om det är det ända som är viktigt för mig just nu och det är lite skrämmande. ( Hon skrattar) Som jag sa innan så försker jag ta en dag i taget.
Datum: 2009-12-03 Tid: 13:38:13
Whitney Port Permalink


Kommentarer
Postat av: Stefanie

Vad gör du då?

2009-12-03 @ 15:13:42
URL: http://lothigiius.blogg.se/
Postat av: Anonym

døds fet blogg !! :)

2009-12-03 @ 15:44:26
URL: http://itsallme.blogg.no
Postat av: Wari

nee men det är lugnt:)^^ okej=)

2009-12-03 @ 16:35:35
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: R :D

hahaha men shiiiit, abooow har du verkligen suttit t& skrivit ner allt detta?? :O :O :O feeeeettt långt inlägg, haha =D

men du e jätte duktig på att skriva eller uttrycka dig :D

2009-12-05 @ 16:54:24
URL: http://liibeerty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, tänkte berätta att harry är född den 10 april 1989 brukar prata med honom på msn, super trevlig kille.

2010-04-03 @ 14:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin