Stephanie Bloggar

[7.jpg]


För att bevisa mitt intresse för twilight, ja jag har läst alla böcker och är ett stort fan av dom. Så klädde jag ut mig till Rosalie Cullen på Halloween i år. Men nu måste jag vara ärlig Alice Cullen är min favorit vampyr och inte Rosalie men peruker kliar så mycket och eftersom jag redan är blond så bestämde jag mig för att vara Rosalie istället för det var mycket lättare för mig att göra det och så känndes det mycket bättre.

[6.jpg]


Jag hade en baseball trä, en hoodie tröja och en hatt från amazone.com på alla stog det "team cullen" Jag hade även vampyr tänder som jag beställde hem från vampfangs.com, ni som har sätt filmen kommer ni ihåg basball scenen i twilight, det var verkligen den coolaste scenen i hela filmen eller hur?

[5.jpg]


Iallafall Rosalie och hennes basball uniform gjorde min Halloween väldigt enkel jag kunde ha på mig sneakers istället för höga skor, helt underbart! Enjoy alla bilder och jag hoppas inte jag skrämmde er allt för mycket. För jag vet helt ärligt att jag såg ut som en riktig vapmyr hahaha.

Som så många av er vet så har jag nu startat min egna väskcollcetion. Vi är i ett tidigt stadie av collectionen (bara 4 väskor än så länge) Så ni kan tänka er, jag har varit beroende av väskor och dess design sen jag gick i 7:an . Förra året så träffade jag på Rebecca Minkoff ( Ja den otroligt duktiga väskdesignern) när hon hade rea på sina väskor. Den underbar kvinna hon är så sa hon att hon ville hjälpa mig med min egna collcetion. Så under hela sommaren så har jag varit och hälsat på henne några gånger i New York, där har hon lärt mig en massa  om  business och delat mig sig en hel del av hennes egna små knep. Jag menar kan man vara snällare än henne? A just dert jag träffade hennes föräldrar också på Rebeccas visning, jag sa till hennes föräldrar att dom hade den mest  omtänksamma ,snällaste och vackraste dotter och att hon har varit en stor BLESSING och förebild för mig.  Detta fotot jag har lagt upp är från när hon hade fest för hennes nya klädcollection, som är lika snygga som hennes väskcollection. Det är jag och rebecca som står och kollar i hennes Lookbook. För att ta reda på var man kan  köpa hennes kläder så klicka in på hennes twitter och läsa om det, ni kan även passa på att skriva ett medelande till henne och säga att jag sa HEJ. @rebeccaminkoff

xoxo Stephanie Pratt


Datum: 2009-12-09 Tid: 11:17:53
Stephanie Pratt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin