Tips från Lauren

Lauren Conrad är i fullgång med att planera för sin andra bok som snart kommer ut i USA.Lauren har lämnat lite tips till er alla som ska komma till boksigneringen.

Jag är så glad att medela er att jag har datumen färdiga för när min näsa bok "sweet little lies" kommer ut.

Jag kommer träffa fans och kommer skriva aoutografer till er i min bok.I

Om ni planerar på att komma till en av signeringarna så kolla med bokaffären först för vissa av dom kräver att ni har en biljett för att kunna komma in.
.

Många av bokaffärerna kräver att ni köper boken hos dom i affären eller på deras hemsida.

Tyvärr så får ni inte ta kort, eller något annat som spela in eller något under tiden man står i kö för tyvärr så blir det att det tar mer tid och jag vill att alla ska kunna få sin bok signerad.

Vissa butiker tycker det är helt okej att ta kort så länge man inte står i kö utan vid sidan av.

Har du vägarna förbi kolla in var när och hur...... Klicka Här för datum och plats.

Datum: 2009-12-28 Tid: 13:01:55
Lauren Conrad Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin