Video: Stephanie

 
Stephanie säger att Rev Run har sagt att dom som inte gillar mig vill vara som mig.



Har ni också ställt er frågan om Stephanie's nya stil? Jag menar det var verkligen inte så att hon hade snygg stil tidigare men nu har det skett stora förändringar, undrar ni varför ??
JO Stephanie har självklart skaffat sig en ny stylist, och hon är verkligen stolt.
Kolla in Videon, och nej Stephanie dejtar inte killen som är med henne i på bilderna.

Datum: 2009-12-18 Tid: 12:51:54
Stephanie Pratt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

Svar: Jag tror det är lite sent.. :P

2009-12-18 @ 16:31:31
URL: http://agge1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin