Hej alla söta lovers !

Först vill jag säga tack till Anna som har tackat ja till att hjälpa mig med bloggen. Tycker det ska bli jätte roligt att få jobba tillsammans.

Sen vill jag bara säga att för er som följer bloggen på bloglovin så har ni nog märkt att inläggen inte har uppdaterats men nu har jag fått mejl om att allt är som det ska igen. Så till er som inte har oss på bloglovin, lägg till oss det kommer en massa uppdateringar framöver.

bloglovin


För några dagar sen så startade jag En fan club på facebook, så vill ni vara med i gruppen så klicka här eller på bilden.




Så alla söta läsare, nu kör vi som vanligt. Skicka en massa kommentarer för det är ni bäst på.

Love Linda
Datum: 2009-11-12 Tid: 14:07:29
Övrigt Permalink


Kommentarer
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindstrom♥

Sv: Ja, tror ändå jag ska det.. vill inte dö i svininfluensa. ;) Haha, skämt osido..

2009-11-12 @ 14:33:32
URL: http://ffjidaa.blogg.se/
Postat av: Andreas

Aj då, det var ju lite dumt, får du hoppa runt på krykor nu då?

2009-11-12 @ 14:45:42
URL: http://spelens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin