Hej alla underbara läsare

Mitt namn är Anna och jag är ny på denna blogg, kommer att uppdatera och berätta de roliga, svara på frågor som ni har osv. Jag är lite av en serienörd och har alltid älskat The Hills och The City, självklart följde jag öven Laguna Beach också. Jag kommer från Stockholm, älskar shopping, mode, serier, musik och mina vänner så klart. Har ni fler frågor om mig är de bara skriva dem i en komentar så svarar jag gärna. Men nu ska vi självklart fokusera på det som är viktigt, The Hills & The City.

Datum: 2009-11-12 Tid: 12:09:38
Övrigt Permalink


Kommentarer
Postat av: Em

va kul :D

2009-11-12 @ 20:23:10
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin