Oj då Lauren!

Quantcast


Lauren var nyligen på University of Rhode Island dit hon hade blivit inbjuden av Student Entertainment Committee's Fall Frenzy för att hålla en föreläsning. Men enligt studenterna som var och lyssnade på henne så var det inte alls en bra föreläsning och inte var hon trevlig heller.

Studenterna säger att hon gick upp på scen utan att ens presentera sig för att seda inte alls vara intrissead av att hålla en föreläsning över huvudtaget.

“Föreläsning var tråkig och alla studenterna blev snabbt uttråkade.Det fanns ingen energie ingen personlighet inget liv det var som om hon var tvungen att göra denna föreläsningen. Jag satt verklgien och försökte lyssna på henne och om hennes liv i LA ( Jag älskar det, det är verkligen ett riktigt grymt ställe att vara på och leva det livet hon lever) hon snackade om vad hon tycker om för kläder att ha på sig m.m. När hon stog där och snackade så kunde jag inte sluta att tänka på vad jag hade kunnat göra av denna tid istället, jag hade kunnat bota cancer, varit vouluntär och hjälpa dom behövande eller klippa mina tånaglar. Detta sa studentenn John Holmes."

 

Alltså var det verkligen en stor flopp för Laurens del.  Det var även mycket snack om att man inte fick ha kamera inne i salen, den delen förstår jag inte alls. Lauren är van att ha kameran efter sig hela tiden, så vad gör det om några studenter tar lite kort på henne. När föreläsningen slutade så skulle Lauren skriva autografer, men så fort kamerorna kom fram så drog Lauren vakter bort henne därifårn. VARFÖR ?? har Lauren hamnat med fötterna ovanför jorden eller vad?

Lauren svarade på frågor som studenterna ställde, frågor som vilken är din favorit drink eller vad handlar du dina kläder, men så fort det kom till frågor som handlade om Speidi så svarade hon inte.

Kan tyckas konstigt, John var väl inte glad vid att betala 12 dollar för en dålig föreläsning men tror ändå att många var glada av att se henne live eller vad tror ni??

Bilderna är från när Lauren och Kyle var ute på Crown Bar i LA i helgen.

Datum: 2009-11-26 Tid: 18:42:38
Lauren Conrad Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin