Stephanie & hennes rattfyllla!


Stephanie passade som sagt på att gå på preiären av barn filmen Planet 51 med sin systerdotter häromdagen. Stephanie håller nämligen på att förberade sig för att lägga in sig själv på rehab, detta gick hon med på med domstolen i LA, Stehanie ska sitta på rehab i 20 dagar.


Stepha nie berättade för FOX om hennes första tid i häktet. Dom första 4 timmarna så höll jag ner mitt huvud, jag var rädd och visste inte vad jag skulle säga till polisen eller vad som skulle hända mig. jag kunde inte sluta tänka på hur arga mina föräldrar var och jag började nyktra till efter ha suttit i hälktet ett tag. Det var inte så att jag var så full att jag deckade , jag var uppe i 9 timmar och kunde inte sluta tänka på vad jag hade ställt till mig. Mina tankar gick så här jag ska klara mig igenom detta, jag är stark nog för att vinna. Jag ska inte ställa till det mer för mig Det är en vänsingnelse som har skett och det kommer göra dig mycket starkare.

I en video som tyvärr inte funkar längre i Sverige så säger Stephanie i en intervju att anledningen till att polisen stoppade henne den kvällen var för att hennes rutor på bilen var tonade, men stephanie säger att det finns en till anledning till att hon blev stoppad. Jo inget mindre än att Stephanie vid tillfället hade 12 cm klackar på sig och det påverkade hennes körning. Men som sagt när hon blåste för att kolla alkohol halten så låg den på 0.9 promille, inget man kan skylla på klackarna inte... eller ??
Datum: 2009-11-17 Tid: 23:47:47
Stephanie Pratt Permalink


Kommentarer
Postat av: VivianN'

gud vilket fint hår hon har ! (:



2009-11-18 @ 14:44:48
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin