Whitney den nya Carrie Bradshaw?

Whitney startade sin karriär i The Hills för att sedan flytta till New York och ha sin egna show The City, Whitney har även skapat sin egen kollektion som hon visade i New York Fashion week. Vad vill jag säga med detta, jo Whitney är en stor förebild för många unga tjejer men också en inspiration för många mode älskare.

Här har ni en intervju som Q Magazin gjorde med Whitney:

Q: Vi såg dig bli tillsammans och göra slut med den Austrailenska Musikern Jay Lyon i The City, Hur känns det att ha en realtion framför kameran?

Whitney Port: Det mest pinsamma händelse jag fick vara med om i The City var när jag fick reda på av en vän till mig att Jay var otrogen mot mig. Vem man än är känd som inte känd så är det de hemskaste man kan vara med om. men när kameran är på och väntar på din reaktion så känner man sig så patetisk och väldigt naiv. Sen undrar man om producenterna visst om att han var otrogen mot mig, det är väldigt svårt att veta vem man ska lita på.

Q: Vem litar du på?

Whitney Port: Jag litar på min magkänsla och mina närmaste vänner. Producenterna är en helt annan grej, man vet aldrig vad dom försöker komma på och göra mot än.

Q: Skulle du kunna var den nya Carrie Bradhaw?

Whitney Port: Jag älskar Sex And The City, jag är mer av en Charlotte. Spelar ingen roll hur mycket MTV vill att jag ska gå på en ny dejt varje kväll så kommer jag inte göra det.

Q: Vem skulle vara din drömdate?

Whitney Port: Ryan Gosling, Jag har ingen speciell typ av kille jag skulle vilja dejta men jag är hemligt kär i Ryan.

Q: Du var nyligen i London med din syster Jade- vad tycker din familj om att du lever en stor del av ditt liv framför kameran?

Whitney Port:  Jade älskade att vara med mig i London. Jag är mitten barnet av fem bar och mina förändrar har alltid försökt göra allt lika för oss barnen. Dom är väldigt omtänksama så är det någon dom inte tycker om så säger dom det till mig direkt.

Q: favorit Accesoar?

Whitney Port: Jag har en äldre Chanel väska som jag tar med mig vart jag än går.

Q: favorit Designer?

Whitney: Of all time? Då är det Valentino, hans design är så classisc occ vacker.


Q: Beyonce eller Taylor Swift?

Whitney Port: Beyonce.

Q: Yoga eller gymmet?.

Whitney Port: Gym.

Q: Brad Pitte eller George Clooney?

Whitney Port: Hm Brad, George är för gammal för mig.

Q: Brad Pitte eller Robert Pattinson?

Whitney Port: fortfarande Brad Pitte

Q: Team Jennifer eller Angelina?

Whitney Port: Angelina, men vi snackar väl bara utseende mässigt, eller hur?
Datum: 2009-11-14 Tid: 13:56:38
Whitney Port Permalink


Kommentarer
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindström♥

Sv: Tack, jo jag mår bättre nu =D

2009-11-14 @ 15:15:38
URL: http://ffjidaa.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hon har väldigt snygg klädstil!

2009-11-14 @ 15:28:21
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: diilan

okej , ah men fan att det blev eddie som fick åka !;(

2009-11-14 @ 15:43:30
URL: http://aboutdilan.blogg.se/
Postat av: Daja

snygga bilder på henne!

2009-11-15 @ 11:10:06
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin