Enzo stal showen


För er som såg avsnittet som kom ut igår, så missade ni väl inte den lilla söta pojken Enzo som var med. Jag tyckte helt klart att han stal showen igår, speciellt när han kallde Spencer för Spender. Han var verkligen underbar. Men nu ska jag komma till det underbara skvallret.

Enligt New York Magazin så är Speidis grannar "uncel and aunt" till Enzo PORRSTJÄRNOR.

Jag förstår inte vad MTV tänkte där, men man förstår att anledningen till att Enzo ens är med är för att Heidi vill ha barn och det vill inte Spencer.

 

TÄVLING 3

TÄVLING 4

Datum: 2009-10-08 Tid: 13:48:25
Speidi Permalink


Kommentarer
Postat av: Sophie

Gud vad jag inte gillar Spencer i detta avsnitt, inte annars heller men just i det här!

Ingen barnkär kille de där, inte en trevlig människa över huvudtaget!

2009-10-08 @ 14:29:39
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin