Kristin ; The Hills Är Fake


Kristin var nyligen på intervju med LA Times:
Kristin säger om det hade varit en riktigt realityshow så hade kameran följt mig dagligen på alla audtion jag gör, men det är inte tillräckligt glammigt för tv. Mtv gör så att det ser ut som om vi lever ett perfekt liv och har en massa pengar.

Okej visst vet alla att det inte är äkta The Hills, men Kristin som är med i showen borde väl ändå inte säga något sådant, undrar vad Mtc tycker om det. Jag tror att vi alla The Hills lover bara struntar i att det är fake och kollar på det för att det är roligt och bra.
I intervjun snackade Kiristin också om tiden i Laguna Beach, detta säger hon:
Jag kände nästa att det var fult gjort av MTV att komma in i våra liv och ställa till det för oss, jag ångrar inte min tid i Laguna Beach jag var 17 år och självklart ville jag vara med i Tv. Men jag känner att dom borde tagigt mer hand om oss.

“Everyone is trying to get story lines and create drama in their lives. It’s just so…fake. There’s no truth to it. At all.”

GLÖM EJ TÄVLINGEN

Datum: 2009-10-06 Tid: 13:32:47
Kristin Cavallari Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin