Stephanie ute i LA

Stephanie har tidigare sagt att hon inte tycker om utelivet i LA så jag förmoader att hon var ute och spelade in avsnitte för The Hills. Med sig på denna bilden har hon Spencers kompis Charlie Bro. För er som missade att kolla på The  Afters show av the hills så visade dom ett klipp där som inte finns med i själva avsnittet där Charlie satt och flörtade med Stephanie framför Heidi & Spencer när dom var ute och åt middag, Kanske är det något mellan dom två? eller ?

Jag hoppas inte det, för han är snygg alls tycker jag.

Föresten vad tycker ni om Stephanies nya kropp? Tycker hon har gått ner i vikt en massa.

Datum: 2009-10-09 Tid: 13:17:15
Stephanie Pratt Permalink


Kommentarer
Postat av: Vickan

loves it! jag tycker hon är sjukt snygg nu :)

2009-10-09 @ 22:26:32
URL: http://vicktoriamurawska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin