Ny Design?

Hej alla söta läsare.
Det är så här att jag vill ha en ny design för denna designen har blivit konstig så jag undrar om det finns någon söt läsare där ute som vill göra en design till mig=)
Hör av er till mig på min mejl då: [email protected]


Sen vill jag påminna er om Tävlingen som pågår i samarbete med Lindassmycken.se Kika in och tävla =)

En sak till bli medlem på denna sidan för att få flera läsare det funkar faktist jätte bra =) Jag har fått en mass läsare sen jag blev medlem
             Klicka på bilden för att bli medlem!
        
     


O så självklart alla underbara läser så vill jag påminna er om att ni kan följa mig på bloglovin, nu när serierna börjar så vill man verkligen inte missa något Klicka på ikonen i inlägget för att följa mig<3

Datum: 2009-09-29 Tid: 22:23:57
Tävlingar Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

sure, men jag väntar tills klovkan är 5 för att se dom på mtv hehe :)

2009-09-30 @ 02:16:56
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin