Ni frågar jag svarar!


vad tycker du om alltomthehills? Ni skriver ju om samma ämne eller så. Är det typ konkurans mellan er? när det gäller bloggarna?

Eftersom det inte är första gången ni frågar så tänker jag svara på detta nu. När jag startade denna bloggen så hjälpte Wendy (tjejen som hade bloggen innan) mig med att starta upp den. Jag tycker bara det är roligt att det finns flera the hills bloggar, det som är unikt mellan min blogg och nu "hans" blogg är att han skriver om The Hills & jag skriver om både och. Sen måste jag säga att jag har denna bloggen enbart för att jag tycker det är roligt. Jag tjänar inget på det men jag är ett stort The Hills & The City fan som har följt båda serierna sen start även Laguna Beach så NEJ det absoult ingen konkurans mellan oss. All lycka till den bloggen men jag kommer fortsätta med min blogg för att jag älskar denna lika mycket som mina läsare =)

Datum: 2010-04-03 Tid: 23:00:32
NI frågar, jag svarar! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin