Är Kristin beroende av droger?

Here we go again.
Jag har sagt det innan och kommer säga det igen, det är verkligen inte lätt att vara känd. Kristin har fått vara med om lite dålig publicitet dom senaste dagarna. Då en tidning i USA bestämmde sig att trycka sin framsida på Kristin där det står att hon är beroende av droger. MTV har snackat ut om detta till media och dom menar på att det inte finns någon chans att hon skulle vara beroende av droger. Jag kan tänka mig att det inte är sant, men det måste verkligen vara jobbigt för henne som har så många fans som ser upp till henne, och dom ska behöva läsa nått sånt verkligen synd.

Kristin twittrade om artiklen:
"To all my fans: PLEASE don't believe what u read and hear this wk. Its NOT true!!!! I am happy and HEALTHY"
"Thank u to my fans, REAL friends, and family. Love u guys and u know the real me"












Till något helt annat:

Visste ni att Krisin brukar ge blod fastän att hon verkligen inte tycker om det. Bra att göra det tycker jag, jag gör också det för det finns människor som behöver det verkligen. Kristin twittrade om när hon va och skulle ge blod häromdagen.







Kristin tweeted:
"Donating blood right now for music saves lives. Soo nervous!! I hate giving blood but its for a good cause :)"
Datum: 2010-02-18 Tid: 23:57:44
Kristin Cavallari Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin