Hillsandcity!

Hej allt söta läsare!
Kul att så många har hittat till min blogg! Tycker det är jätte roligt att ni tycker om den.
Jag har haft fullt upp på sistonde och inte hunnit så mycket med bloggen. Men I'm Back.

Jag har inte kunnat svara på kommentarerna då det har varit fel på blogg.se dom har blivit godkännda utan att jag vetat om det. Så nu är allt i sin ordning och det är bara att börja kommentera igen och jag svarar på ALLT.

Jag har en uppgift till er mina söta läsare. Ni kanske har sett att Lauren är på förstasidan av Nya Veckor Revyn så är det någon av er som har tidningen hemma, scana gärna den och skicka in den till [email protected] =)

                    Så nu kör vi igång igen med en massa nytt om våra kära The Hills & The City.

Psssss: Har ni hört att Lauren kommer dyka upp snart igen i Hills/City =)

Datum: 2010-02-03 Tid: 16:49:39
Övrigt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin