Jerseyshores.blogg.se



Bilden lånad av MTV.com

Har ni hört talas om den nya showen Jersey Shore som går på MTV i USA.
Nu har jag fått reda på att denna nya reality serie kommer till Sverige med start 31 Mars på  MTV.

Jag har redan börjar kolla på showen, och den är grymm om man tycker om drama. Love it. Så jag ville bara berätta för er att det finns en blogg om dom nu, och det är jag som startat den självklart. Så är ni lika glada som jag att showen är här så kika in i bloggen du med och lär dig en massa om Jersey Shore.

KLicka Här

Datum: 2010-02-05 Tid: 00:20:03
Övrigt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) kul , men jag tycker att du borde blogga ist om hills du hinner ju ändå inte så mkt att blogga om hills and city :)

2010-02-05 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin