The Hills & The City

Först vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering men jag ligger hemma med vinterkräksjukan och har verkligen inte orkat ta mig upp för att blogga. Hoppas ni förstår mig. NU till riktigt goda nyheter....

The Hills och The City kommer starta igen den 27 April ( avsnittten kommer som vanligt upp i bloggen)

Enligt Time Warner cabel så kommer detta vara den sista sesongen av The Hills, inget som är berkräftat än men som det ser ut så kommer det inte mer avsnitt efter denna sesongen. Riktigt synd för oss the hills fans. Men glada ska vi vara Audrina kommer snart upp med sin egna show och förmodligen så kommer dom andra också göra något för att hålla sig kvar i reality världen.

Datum: 2010-02-26 Tid: 12:35:50
The Hills Permalink


Kommentarer
Postat av: julia

ÅH, nu gjorde du min kväll!! LÄNGTAR!



XX

/Amilo

2010-02-26 @ 23:10:52
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: frida

Nice, inte så länge kvar juu :D



du, man kan inte se avsnitten längre på mtv.com... vet du varför? Och kan man se på någon annan sida isåfall..!? :)

2010-02-27 @ 00:16:19
URL: http://fridalovisaa.blogg.se/
Postat av: MADELEINE

måste bara säga att jag älskar din blogg! :)

2010-02-27 @ 11:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin