Dagens Läsare!



Cajsa 17år
Jag tycker bloggen är skitbra! Jag älskar The hills och The city, skvaller, bilder om dem är det jag gillar mest!Jag älskar denna bloggen, läser den varje dag! Helt beroende! Skitbra att det finns samlad information på ett och samma ställe och speciellt färsk så man slipper googla runt massor.
 
Går andra året på gymnasie i Halmstad inriktning Dans, musik och teater. Jag älskar Stephanie Pratt's klädstil och har henne som inspiration. Jag skriver om mode och vardag på min blogg och självklart som dem flesta tjejer älskar jag shopping och musik!

Vill ni kika in i Cajsas blogg? Klicka Här
Datum: 2010-01-13 Tid: 23:57:40
Övrigt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin