Har du inte fått nog av Kelly??

Ja då kan jag berätta för er att år 2010 kommer att ge er mer av Kelly Cutrone. Är ni stora fans av Kelly så kan jag medela er att Kelly's egna show kommer att starta den 1 Februari på kanalen Bravo. Kelly har verkligen fullt upp hon spelar fortfarande inte avsnitt för The City har nu sin egna show och håller även på att skriva sin egna bok som ska heta. If You Have to Cry, Go Outside…And Other Things Your Mother Never Told You.

Om det finns möjligheter för mig att lägga upp avsnitten här på bloggen så kommer jag göra det. Ska bli kul och se hur detta kommer att gå!

Datum: 2010-01-06 Tid: 01:21:37
Övrigt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenna

Någon som vet om det blir fler säsonger av The Hills? =)

2010-01-06 @ 09:58:40
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer det nå fler säsonger av The Hills?

2010-01-07 @ 20:31:34
Postat av: Hanna

Kommer hon inte vara med i The City längre? Hur ska det då gå med Whitney´s klädlinje? :/

2010-01-10 @ 12:11:11
URL: http://redsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin