Heidi's Operation

Heidi Montag’s pappa pratade ut med RadarOnline.com och sa att han är "orolig" för sin dotter.  “Obviously, every parent has concerns,” sa Bill Montag Heidi har bett alla sina nära att inte snacka ut om hennes operation till media “I have promised Heidi that I will not openly speak about the situation.”

Det är klart att han är orolig, det är hans dotter. Jag vet inte vad jag hade tagigt mig till om detta hade hänt mig. Att ens 23 åriga dotter ska gå igenom en operation som oftast äldre kvinnor gör (som fått rynkor och blivit gammal) så hade jag inte vetat vad jag ska ta mig till.
















Spencer har hela tiden stått vid Heidi's sida. När Heidi beslutade sig för att gå igenom dessa 10 operationer så var Spencer inte alls glad men han bestämmde ändå sig för att stötta henne.
"Anytime I hinted that it might be a little much or if I just asked if she was sure, I even felt like I was crossing lines," sa han till PEOPLE. "I'm not in charge of what she does with any part of her body. I'm her husband – not her owner."
I Spencer's ögon så har Heidi varit perfekt hela tiden men han tillägger "But everyone sees themselves differently when they look in the mirror,"  "Nobody truly understands how she feels except her. I may not be okay with things, but it's not my call."
Spencer har som sagt hela tiden stöttat Heidi och efter operationerna så har han hela tiden hjälpt henne med allt hon behöft. Spencer säger så här om när han såg henne efter operationerna.
"Right after … it was the worst experience of my life,"  "Nobody that loves a loved one should see that."
Även om han inte hela tiden höll med henne i hennes beslut så säger Heidi detta "At the end of the day we do share a same opinion: It's my body and I need to feel comfortable as a woman, as a person, and my inner beauty is always there and that's what's most important," she says.
"His support has really been a lot and made such a difference. I couldn't ask for more."






När Heidi opererade sig så höll hon allting väldigt hemligt även för hennes familj. 9 Veckor efter operationen så har Heidi något annat att fixa, jo hennes mammas reaktion på allt som hänt.
"I still can't believe I'm 23 and mom is reacting this way," säger Heidi till People. "I'm nervous to go home and face her – especially with cameras rolling."
En källa som står familjen när berättar för People att Heidi's  "is horrified and having a total breakdown. She can't wait to confront Heidi when she goes home."

Heidi's mamma kommer få möjligheten att konfrontera hennes dotter snart för Heidi planerar att åka till Colorado väldigt snart berättar källan.
Det jag kan berätta är att vi The Hills Lovers kommer få se detta eftersom det kommer spelas in och visas i The Hills.

Datum: 2010-01-23 Tid: 13:58:06
Heidi Pratt Permalink


Kommentarer
Postat av: IZABELLA

JAG GJORDE FEL!

min nya blogg som jag gjorde den laggade totalt, fick inte ett mail jag behövde!

nu är allt som det ska & jag har ännu en ny blogg!



http://izabellakarupovicc.blogg.se/

MED TVÅ C!

2010-01-23 @ 14:19:21
URL: http://izabellakarupovicc.blogg.se/
Postat av: Sophie

OMG, can´t wait!!!

Gud vad det ska bli spännande att se hennes mamma konfrontera henne, min första tanke då jag läste ditt inlägg om att hon opererat sig var, vad ska hennes mamma säga?

2010-01-23 @ 16:19:55
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: IZABELLA

följa varandra på bloglovin? :D

jag gillar din blogg!! :)

2010-01-23 @ 18:13:06
URL: http://izabellakarupovicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin