JAG HAR INGA VÄNNER


Att leva med Spencer så nära sig hela tiden måste vara svårt, och som man brukar säga. Man bli som man umgås. Och jag tror helt ärligt att Heidi har blivit det. Heidi har igår kväll valt att utrycka mycket av sina känslor på Twitter här är lite av vad hon skrev.

 “I love me! And I love life! Every moment counts!!!!!!!! xoxoxo!” That’s all fine…ish. 

Efter det skrev hon detta:  “My last surgery was the BEST decision of my life! Anything else anyone says (family members who are trying to make money off of me) is a lie!” 

Det slutade inte där:

 “I have never felt sexier, happier, or more amazing in my own skin. I truly look the way I have always dreamed, I love America and freedom! You will get to know the true me and my REAL life VERY soon, under all my plastic ha ha! Not the superficial "me" you read about and watch!!! PS I HAVE NO FRIENDS, the ones who are pretending to be "friends" or "family", are crazy, angry, broke, and bitter this is why they haven't been in my life for years! LIARS!”

Hmmm jag vet inte riktigt vad jag ska säga om hennes skriverier på twitter, är det ett rop på hjälp eller är det vara uppmärksamhet hon är ute efter. Vad tror ni?

Edit... VErkar som om Heidi ska få en egen show, vad tycker ni om det?
Datum: 2010-05-27 Tid: 11:54:37
Heidi Pratt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0 bloglovin